Kariéra

Doplňujeme náš tým

OBCHODNÍ ASISTENTKA / ASISTENT

Hledáme vysoce organizovaného a proaktivního obchodního asistenta/ku, který/á se připojí k našemu obchodnímu týmu. Ideální kandidát/ka bude poskytovat administrativní a organizační podporu obchodníkovi, spravovat administrativní úkoly a pomáhat udržovat efektivní komunikaci s našimi zákazníky a dodavateli.
 
Místo výkonu:  sídlo společnosti v Hranicích
 
Náplň práce:
  • Administrativní podpora obchodníka
  • Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky a dodavateli
  • Sestavování nabídek a poptávek
  • Administrativní práce v informačním systému Helios iNuvio a MS Office
 
Požadavky:
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Pokročilá znalost PC – MS Office
  • Znalost systému Helios iNuvio výhodou
  • Ochota učit se a rozvíjet své dovednosti
  • Zodpovědnost, pracovitost a loajalita
  • Pozitivní a optimistický přístup k práci
  • Znalost cizího jazyka výhodou
  • Odolnost vůči stresu
 
Co nabízíme:
  • Kvalitní zázemí prosperující společnosti
  • Po zapracování zajímavá motivační odměna
  • Přátelské a podporující pracovní prostředí
  • Možnosti profesního růstu a rozvoje
  • Zaměstnanecké benefity
 
Jak se přihlásit: Pokud jste motivovaná osoba s vášní pro obchod a administrativní excelenci, rádi o Vás uslyšíme! Zašlete prosím svůj životopis a motivační dopis, ve kterém uvedete svou kvalifikaci a zkušenosti, na adresu: zamestnani@zh-holding.cz.
 
Těšíme se na přivítání nového člena našeho týmu!

Máte zájem o spolupráci?